Thursday, June 21, 2012

^_^ + =_= ----> Nasi goreng

Hari ni tak tahu nak berbuka ngan apa...tapi pagi tadi mak yam ada bagi 2 keping ikan parang. Dia cakap masak asam pedas sedap, ikan pon segar lagi. Tapi aku tak pernah makan pon ikan parang, baru ari ni aku tahu yang ikan parang banyak tulang..huhuhuhu nasib ler. Jadi orang dah bagi aku ambik la, rezeki tak baik tolak..orang memberi ,kita merasa, orang berbudi...kita berbahasa. hehehehe. Mak yam kalau pergi pasar memang dia selalu gak bagi kat aku tuk masak. Aku pon bukan pandai sangat masak tapi lau tuk diri sendiri tu boleh la, dari mati kebulur.hahahaha..... So, pagi tadi pergi pasar beli bahan nak masak asam pedas..tup...tup...balik umah rasa tak larat sangat, badan lemah -lemah jer nak kata rasa cam nak demam tak jugak..entah la labu...Ikan parang tu aku masak esok jer la erk..jangan marah yea..mak yam, aku penat ari ni..Disebabkan tak larat aku masak nasi goreng jer tuk berbuka ngan tom yam yang semalam punyer. Aku tak suka bazir - bazir makanan lau boleh makan lagi..takdelah cerewet sangat kan..Blogger: ---- cIk MoKd@ ---- - Create post
Nasi goreng aku main campak - campak jer janji ade rupa nasi goreng jangan jadi harimau dah ler nanti bukan aku makan nasi goreng...harimau yang makan aku dulu..hehehehe. So...ni la rezeki berbuka aku tuk ari ini. 

=_=" nasi goreng





Kentang wedges  T_T




Gara gara nak makan tom yam cam kedai Johan jadi aku buat la..dan hasilnyer boleh la :P
  nampak cam kari tapi rasa cam tom yam..hahahaha sebab aku tarok susu cair, tom yam thai memang cam 2.

 done ^_^"V

p/s: kekenyangan....syukur alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment